sábado, 3 de agosto de 2013

NOR ETA......GOYO IRISO, TAFALLAKO AIZKOLARIA

Zure aurkezpena
Goyo Iriso Martikorena naiz; tafallarra, 46 urte dauzkat eta Agirre-n lan egiten dut.
Nola eta noiz hasi zitzaizun zaletasuna?

Gogoratzen naiz 13-14 urterekin Tafallako festetan aizkolariak ikustera joaten nintzela eta asko gustatzen zitzaidala. Gutxika-gutxika afizioa sortu zitzaidan eta hamabost bat urterekin nire lehenengo enborrak moztu nituen. Etxe ondoan bazegoen “Jaurrieta” zerrategia eta tokiz aldatu zutenean haritz enbor txiki batzuk utzi zituzten. Orduan bagenuen etxean aizkora txiki bat, “segureta” bat, eta enborrak moztera joaten nintzen. Kriston palizak hartzen nituen. Hamazazpi urterekin hire lehenengo aizkora erosi nuen eta orain arte.
(klik egin-ver más)
Zaki Iriso, La Voz de la Merindad aldizkarian

No hay comentarios:

Publicar un comentario