domingo, 1 de enero de 2012

MIKEL GOÑIRI GAZTEZULON EGINDAKO ELKARRIZKETA

Zertan dabil Mikel Goñi?Asteburu gehienetan partidak izaten ditut eta astean zehar berriz, duela lau edo bost hilabete Arraiozen ireki genuen arropa dendan aritzen naiz goiz eta arratsaldez.

Hortaz, posible da gaur egun lehen mailan aritu gabe ere pilotatik bizitzea?Nire kasuan bai. Momentuz, partida anitz jokatzen ditut urtean zehar eta pilotatik jasotzen dudan soldata oraindik ere hagitz ona da. Berez, horrek bizitzeko adina ematen dit, baina aukera ikusi nuen arropa denda irekitzeko eta......aurrera begira ere jarri behar dut, hau lau edo bortz urte barru amaituko dela pentsatzen dut eta. Dendarekin, gainera, asmatu dugu! Inguruan ez zegoen horrelakorik, jende anitz ibilki da eta kolpean gabiltza! (klik egin-ver más)Saioa Baleztena (Gaztezulon)

No hay comentarios:

Publicar un comentario