miércoles, 30 de junio de 2010

NOR ETA.....JOSU PALACIOS

AURKEZPENA:
Josu Palacios Abete. 57 urte. Donamartiri Untz (San Martin Unx)-en jaioa. Bilbon bizi naiz.

LANBIDEA
Ingelesa irakaslea naiz. Hogeita hamar urte daramatzat irakaskuntzan; lehenengo hiru urteak pribatuan (Berriozarren, Agustinos-en) eta azkeneko 27ak, publikoan.
Honako institutu hauetatik pasatu naiz: Elgoibar, Ondarru, Mungia, Igorre, Portugalete, Iurreta (hemen hamaika urtez egon nintzen) eta Deriokotik (gaur egun hemen nago eta ziur asko ikastetxe honetan jubilatuko naiz). 30 urte hauetan hainbat ikasgai eman behar izan ditut: gaztelania, etika, muska, etab.
Orain bakarrik ingelesa ematen dut (BBHn eta Batxilergoan). Irakaskuntza beti gustatu zait, baina azken bolada honetan nekatu samar nago (hau izango da zahartzen ari naizelako?): Egia esan, ikasleria azkeneko urte hauetan erabat aldatu da. Txarrera esango nuke nik. (klik egin-ver más)
La Voz de la Merindad

No hay comentarios:

Publicar un comentario